deviantart

lady
my english isn't very good
but I would use all nice words for you

you are so beautiful, you are so attractive...

you are more than a girl



egentligen är jag nog rätt patetisk.
Jag sitter hemma med familjen själv en lördag kväll klockan är halv elva och alla sitter i soffan och tittar på någon förhistorisk film.

Sen blir jag helt hispig när jag fått kommentarer på deviant, ännu mer om någon favoriserat en av mina bilder.
Lyckligtvis tar jag inte åt mig av meddelande som det ovan.
Sånt klarar jag mig utan, jag känner mig inte speciellt snygg när 40åriga gubbar från irak skriver att jag är vacker/söt/snygg/underbar/fin ect. haha.

men ikväll känner jag att det blir ännu en Bridget jones-kväll.
för precis som alla andra helger så känner jag mig precis som Bridget nu. 





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0