"Du kan hälsa henne att han inte är så skelögd som han ser ut.!"

'So here I am, I'm trying.
so here I am, are you ready?'
(Y)

Jag kunde inte sova inatt.
jag var så jävla otrött.
Det slutade med att vid fyra stängde jag av allt som lät i rummet och la mig för att räkna sekunder.
det fungerade väl sådär.
Jag hade annat att tänka på vilket resulterade i att jag hela tiden glömde räkna.

snön börjar smälta nu igen och jag tänker ta på mig klänning idag.
och nätstrumpbyxor. och min grå tröja. mest för att jag känner för det.

jag drömde att jag eldade upp min rutiga tröja inatt.
with no regrets.
först eldade jag upp en lapp där det stod något från han med flickvän.



Throw 'em up and let something shine
Going out of my fucking mind





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0