Gymnasiemässa.


Informationen vi nu har fått om inriktningarna på samhäll verkar ju underbara!
Jag riktigt känner hur jag vill gå allt!
Ekonomi, Samhäll, Språk och Media!
Verkligen.

"På media typ.... har man mycket eget ansvar...typ"
"Vi på ekonomi har jätte kul! Tvåan är jätte jobbig men i trean är allt lättare!"
"På samhäll läser vi om polen och vi ska åka dit på studiebesök! det är verkligen jätte intressant.."

Det enda som lät lite intressant var nog språk, och jag tackar gudarna för att jag är så bra på språk.

Nu ska jag lämna in mitt historiaarbete som är tre dagar försenat, Tobias kommer bli jätte glad!





Kommentarer
Postat av: Anonym

samhälle och ekonomi är väldigt intressant :)

2007-11-29 @ 09:39:31
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Fridah

GÅ media.. det gör jag, grymt roligt!

2007-11-29 @ 09:39:53
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0