i'm closing up to my end.

okej nu återgår vi till de normala inläggen igen.

drömmar, förhoppningar och faktum.
jag har kommit på att en av mina högsta drömmar är att få göra en duett med fred durst.
ifall ni ville veta.


jag har tillbringat dagen med Cornelia och familj.
man börjar känna sig rätt bekväm i det där huset.
känns lite som en fosterfamilj.
vilket är bra. jag behöver komma bort ifårn mig egna sjuka värld ibland.

iallafall var cornelia och jag rätt lata idag och satt mest och snackade om dåliga förhållanden, skola och massa annat unnecessary stuff.
Sen mötte vi upp Hanna & co för att käka pizza like back in the days.

sen precis som alltid bangade jag och åkte hem.
och tittade på freaky friday. som var rätt okej. (ja, jag blir tjejig när jag varit med mina bruds)

aja, nu ska jag ringa till darl och se om han har lika tråkigt som jag och kan tänka sig att kolla på film med mig och sova över.

over and out.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0