invisible


- Är det någon som är sjuk idag?
- Pontus.
- ...är alla friska?
- Pontus.!
- Av eran tystnad antar jag inte att det är någon som är sjuk.
- Pontus!
- ...
- (louice) Pontus är sjuk
- jaha! Pontus är alltså inte här.


Niclas kommer utspringandes från ett klass rum.
- Var det till er jag lånade ut min linjal?
- öhm, näääääe..
fortsätter irrar runt;
- Har ni min trekantiga linjal?
- Nä.
- Har ni den då? Den var ju inte ens min!
- vad var det för linjal?
- åååh, vem kan jag lånat ut den till?!
- Hur såg den ut?!
- lånade jag ut den till b:klassen kanske?
- var den som en triangel med skalor på!?!
- vad sa du?
- såg den ut som en triangel?!
- ja den ja! spring och hämta den direkt!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0