it that the worst you've got?

En sak som är väldigt jobbig med mig är att jag pratar så fruktansvärt mycket i verkliga livet.
det är faktiskt rätt sinnes sjukt.
jag pratar så mycket att hälften liksom faller bort, jag får inte tid till att berätta allt.
som nu kommer jag på en massa saker, relevanta saker som jag skulle berättat för girlsen idag, men jag pratade om så mycket annat att jag hann inte med att berätta.
det är väl ingen jätte förlust, men det hade varit bättre om jag kan vara tyst kanske.

det har varit en rätt stressig dag i övrigt.
vakna
duscha
sminka sig/ta på sig kläder
fika
åka hem
missa paris je t'aime
plugga
camsex &
film (behind enemy lines 2.)

och jag har inte hunnit lägga in dagens bilder på datorn, inte skrivit färdigt historian, skickat filmrecensionen eller blivit normal.


HANNA ÄR ÄCKLIG






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0