Let's go cry emos


Alla mina vänner på bilddagboken lägger upp alla dessa jävla fest bilder idag.
Försöker ni psyka mig?!
Manipulera mig?!
Vill ni att jag ska bli alkoholist?!

Så här är det, jag är sjukt sugen på att bara sätta mig med mitt gäng, prata om ingenting, kedjeröka, dricka mig stupfull, vingla ut på stan ner till pizzerian* och sen sitta där och bara göra ingenting.

Sen vore det ju inte helt fel att festa med mina nästa bästa kompisar, eller de som var iallafall.
Men jag vet att jag är sjukt välkommen dit med men det stora problemet är att jag har aldrig sprit hemma.
Den försvinner på något konstigt vis, jag börjar misstänka att den avdunstar.
Det måste nog vara så, för något annat alternativ finns inte.


*Trots att vi har 40 000 pizzerior är det bara en som är den riktiga






Kommentarer
Postat av: Aleeexaaaalex

är jag med i det gänget ? :O

2007-11-26 @ 18:57:45
Postat av: Patricia.

nämen hallå, det står om tvååå gäng?
Du får ju säga vilket gäng du menar?

2007-11-26 @ 18:59:40
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0