my immortal.

När jag lyssnar på deftones får jag hela knarkkänslan.
Jag kan plötsligt börja hallucinera och riktigt känna nålen i armen.
Gud vad jag vill knarka.

faktiskt.
hemska jävla tanke, men så är det. Livet är fanimig för kort för att inte knarka.
Jag menar, jag vet inte vad jag menar egentligen men det är lite så det känns nu.
Nu när allt är i botten och allt jag vill göra är att ligga under mitt täcke och grina hela dagarna.
Men jag gör inte det. Nej, jag tänker fan i mig ta tag i mig själv.

Därför har jag till och med börjat städa härinne. Igen, utan att det är natt.
Sen ska jag faktsitk göra den där jävla historia grejen och hjälpa linus med.

och blir det tid över ska jag spela.
något jag inte gjort sedan urminnes tider






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0