slutligen.

som jag går och hoppas på att alla blink 182 låtar ska föra oss samman igen.
jag står inte ut med tanken på att du har flickvän.
Eller det faktum att hela jag är uppbygd på dina åsikter och din stil.

Jag behöver verkligen emr av era kommentarer förresten.
har ni inget vettigt att skriva, skriv ändå!
jag blir uttråkad.

förresten, jag har en sista grej kvar på filmrecension.
så om nån av er har en beskrivande och intresseväckande rubrik till Fucking Åmål, skriv gärna ner den..?

over and out, love patricia.





Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, stackars!! tyckte att det lät så fint emd det du skrev att min stil är uppbyggt på dina åsikter... SÅ känner ja ocks för n person::(

2007-11-08 @ 19:14:57
URL: http://imlittlemisstroublebaby.blogg.se
Postat av: Aleeexaaaalex

Doris, lugnt, jag vet att du är kär i mig ;) hehe
förlåt, kan inte vara seriös, försökte ringa dej förut o säga att du var snygg men det sprack för min syrra ringde, o sen btw, såhär, din blogg, den äger fan faktiskt :D
o sen, One tree hill, is the shit, jaa, jag är beroende av det, ser varje avsnitt, o funderar på om jag ska tanka ner varenda avsnitt av det, förutom säsong 4, för då äre ju en ny snubbe som regiserar skiten ju :O men aja, för att komma till ett slut här, puss påre

2007-11-08 @ 19:44:52
Postat av: Patricia.

Alex utan massa e: eh jo vi säger så.

anonymus: jag vet inte om jag ska ta det eriöst eller om du inte menar det så, men det låter bra. eller nej det gör det ju inte. A. det är iallafall synd om oss.

2007-11-08 @ 21:29:00
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0