still, it hurts like hell.

okej. jag måste redogöra en sak för mig själv.

Varför han fortfarande betyder så mycket för mig.
Vet jag innerst inne att han tycker om mig?
Vet jag att det en dag kommer bli något?
nej jag tror inte det.
Han kom att betyda så mycket för mig eftersom han var och förblir helt jävla underbar.
Han brydde sig om mig trots att jag var dominant, katig, deprimerad och trots att jag alltid skulle ha rätt.
Vi hade våra snöbollskrig och blöta kläder ändå.

Han såg hur jag fungerade. Han klagade aldrig på mig. Han förklarade mina brister och fel, men han klagade aldrig.
För han visste att det var så jag fungerade.
Han visste att om jag var sur så blev det aldrig bättre av att han påpekade det.
Däremot visste han att ett litet ord kunde förändra hela min värld.



Han gjorde saker ingen annan någonsin kommer förstå eller göra.
he's fucking amazing.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0