svar ja.

Jag känner mig lyckligast i världen.
det gör  jag faktiskt.
Det gör jag alltid när jag får svar på något jag undrat över mycket länge.
Helst helt onödiga saker som man aldrig pratar om, men om det någon gång skulle komma på tal så har jag faktiskt svar på det. Det är nog det mest tillfredställande jag vet. att ha lite koll på saker som är fullständigt onödiga.
Och vad var det då som var så sensationellt?
Jo jag fick idag svar på frågan som jag funderat på i flera veckor och den har faktsikt hållt mig vaken om nätterna ibland;
Kan negroida personer ha blå ögon?
Svar ja.

Det är fruktansvärt sällsynt att det är äkta blå ögon men det finns faktiskt!
Och nja, fruktansvärt ovanligt är det egentilgen inte, men det är jävlar i mig inte vanligt.

Detta avancerar snabbt till nästa olösta gåta;
Har rapparen Ken blå ögon på riktigt?
för det ser faktiskt rätt äkta ut.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0