Tragik runt om i fennoskandia.

Ja, idag är jag kanske aningen rasistisk.
Förlåt för det.

Och förlåt för att jag råkade säga att blattarna är ansvariga för uppmärkasmheten ungdomar fått på youtube genom slagsmål och strypningar.
Herregud. Jag säger bara det;
Kära jävla idioter till politiker och forskare.
ungdomar(läs;blattar) är inte ute efter uppmärksamhet endast genom att göra det här.
Skulle jag göra en sån här grej vore det mest på skoj, inte för att jag vill att halva världen ska tycka att jag är cool.

Give it up.


Jag har även hört om tragiken med Finland och den massakern som pågått där.
Jag tror att killen sett One tree hill nyligen,( de ligger nog några veckor efter i finland)
Skillnaden är att ingen gick in för att rädda Jimmy (läs finlandskillen) den här gången, och inga bröder mördade varandra.
Utan killen tog ett skott i huvudet, efter att ha skjutit Peyton(läs;7 elever + rektor).

förlåt för att jag jämför detta med en av mina favoritserier, men jag råkade bara lägga märke till likheten.
Och nej, det här är inget att skoja om, vilket jag heller inte gör, som jag hoppas ni förstår.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0