YES PLEASE MARKUS COME TO ME.

jobbig och seg dag.

jag gjorde judendomsprovet idag.
Det gick la sådär, jag vet inte riktigt vad jag skulle svara, hur jag skulle svara.

Sen gick jag upp till tempo eftersom jag skulle vänta på bussen i en timma, sen gick jag spontant upp till ponti och jag somnade där, sen lagade vi mat och tittade på scrubs.
Eftersom jag ändå hade missat alla bussarna hem.

Så jag ringde mamma och bad henne hämta mig.
När jag väl kom hem upptäckte jag attt jag hade sjukt ont i bakhuvudet, nästan i nacken.
och jag vetifan vad det är för det gör så fruktansvärt ont.

hursom helst ska jag fundera ut morgondagens kläder och sen sova. goodnight.


over and out





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0