äckelångest.

ångest; ja, ånger; nej.

kvällen var rätt lyckad igår. eller det beror på hur man ser det.
Det fanns både bra och dåliga stunder.

Jag var full, jag sa hora, jag hade kul, jag hoppade, sprang, låg på marken och sjöng med david. totaly the best.
men allt bra har en baksida
jag skrek hora, jag sprang, jag kastade saker, jag blev arg, jag slogs, jag spottade etc.

men jag hade kul.gamla kontakter togs upp. jävligt gamla, ungefär 10 år . haha.
anyhow, jag vet inte om jag åker dit ikväll.
jag borde göra det. se smk. men jag vet inte. med ett sugmärke för mycket på halsen som jag inte kan placera
under nattens händelser så är det nog säkrast att stanna hemma.
låta bakfyllan släppa och sova istället.
men å andra sidan, jag bangar aldrig ett tillfälle att supa, knarka och slåss.

over and out





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0