Lostes beauty.


Det här är ju helt hopplöst.
fattar ni hur illa det är att gå samhäll?
jag har ingen fritid längre, och ja, jag är helt seriös.
Nu räknar jag med att plugga på helgerna.
Innan gjorde jag också det, men det var kanske lite pga. skolk och annan ogiltig frånvaro.
Nu alltså, så har man typ en timma på sig att fixa en uppgift och är man inte färdig får man göra hemma.
Och det är ju inte bara ett ämne det är så i. utan i alla.

v. 42
mån. buddhism inlämnat
tis.  -
ons.matteprov, bokredovisning
tors. Naturprov
v. 43
tis. samhällsprov, bokrecension(ink. analys etc)
 

i övrigt har jag ett brev i engelskan att göra,
en novell att skriva,
en bok att läsa,
en demokrati uppgift att lämna in,
besvara frågor angående Antiken,
göra en redovisning om feminismen,
DEN HÄR VECKAN!

oj jo, sen har jag en engelskaläxa tills imorgon, som jag somnade ifrån idag.
det är helt sjukt, kommer hem vid fem, äter, tar fram böckerna, somnar i tre timmar.
så bra mår man av att gå samhäll.
man är så jävla slutkörd när man kommer hem att man bara vill dö.

och nej, det här är tyvärr inte bara mina åsikter, jag har diskuterat det här med flera andra i min klass och det är är ett vanligt scenario.

är det nu jag borde hoppa av?
nej, jag tjänar ju trots allt 10 p extra på att gå ett helt år där.
jo tack, det värmer.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0