my guide to illness.

johvis kommer hit imorgon, och jag är nog hemma.
jag tänkte att jag kunde plugga träd tillsammans med honom, han håller ju faktiskt på att utbilda sig till lärare.
och träd borde väl alla kunna, right?

anyway, jag mår illa, har ont i öronen, hostar, fryser, biting my nails (vilket jag inte gjort på två år).
kort sagt. jag är sjuk.

men okej, jag kanske fejkar sjukan lite, men det är bara för att min mor ska tro på att jag faktiskt inte mår bra.
för om jag är helt iordninggjort med smink och plattat hår och kläder tror hon att det är lathet.
sunkiga kläder, inget smink, håret är skabb osv säger också bara lathet.

därför som ett försök till sjuk;
lite sminkning tidigt på dagen (så att den ser rätt hemsk ut på kvällen,(detblir lätt så när jag är ensam hemma) utsmetad och dant), kläder, antingen får man välja, mycket kläder eller lite, men i mitt fall fryser jag något fruktansvärt så jag tar mycket kläder. kläderna inkluderar; tights x2, strumpor, benvärmare, "underlinne", jclinne, tshirt, luvtröja och vantar.
som en liten extra detalj på det hela väljer jag att lägga en myyycket svag ton rött vid ögonen. Cornelias kort på sjuka-Hanna i fredags var lite inspiration till detta.

Jaja, det finns faktsitk en ursäkt för allt detta. Jag är sjuk. rastlös, då måste jag skriva massa onödigt.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0