these days are counting me out.

nästa stopp, syvkonsulenten!

Det har uppstått en komplikation av avskyn mellan mig och Tobias.
jag får snart inte gå kvar på linjen.
Tack vare att vi har aset i två ämen förstör detta ganska mycket.

det värsta är att de ser inte ens sambandet.
sambandet som säger att det är tobias lektioner som är ett problem.
Resten då? har de ens kollat på det? nej, för där går det aldeles utmärkt.!

Jag erkänner, jag har inte lämnat in en enda inlämningsuppgift i historia eller samhäll.
Men jag förstår inte tobias, det är vad det handlar om ,jag förstår inte frågorna, jag förstår inte vad det är han vill veta.
Och jo, jag försöker jobba på lektionerna och fråga, men han svarar med en monolog på 15 minuter som bestod av 30 sekunder om själva ämnet, resten av tiden kommer han in på sidospår som inte alls har med saken att göra och förvirrar mig bara ännu mer.

 men det här ser inte skolan. De kollar inte på hur det går för mig i övrigt, de kollar inte på att jag akn skolka alla andra lektioner och ändå klara mig helskinande.
de kollar inte på att jag är på tobias lektioner och frågar honom om hans frågor vareviga lektion.
De kollar inte.

Deras förslag till mig var ett studieuppehåll. Dvs; att jag hoppar av.
börjar nästa år med något "lättare".
De behandlar mig som om jag vore totalt korkad.


Jag ska ge mig fan på ett sista försök, jag tänker skriva varenda inlämning, alla uppsatser och allt jag missat.
Klarar jag inte det så vinner tobias, jag hoppar av.






Kommentarer
Postat av: Aleeexaaaalex

haru försvunnit lr ? :O

2007-10-21 @ 12:20:23

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0