Dear Schwester.

Syster Ponti kommer imorgon.
Syster som jag saknat varje dag sen jag slutade se henne jämt.
Syster som jag delar min humor med, som ingen annan någonsin skulle förstå.
Syster som jag hatade mer än allt.
Syster som tog min älskade film och vägrar ge mig den.

Dock är inget av ovanstående officiellt.

Hon kommer iallafall imorgon.
Jag har inte köpt något till henne än trots att det snart är en månad sen hon fyllde år.
Jag antar att det blir lite av det vanliga; halo, tråkiga skämt tills jag gråter, sedan tröttnar hon på minisyster och åker hem.

Jag ska sova hos henne på måndag igen, så det bli rätt bra.
Efter det blir det göteborg och fair fashion.

veckan kommer bli full av plugg och städning sen.
Sen åker pappa med familj till Paris i en vecka.
Jag kanske borde bo där ett tag när de är borta?





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0