jag behåller pengarna.

Syster var här idag, jag fick mina födelsedagspresenter.
Det är alltid en av årets stora höjdpunkter, jul och födelsedag när jag får systers saker.
Alltid det bästa.

Jag fick en svart katt med blå ögon, som är en sparbössa.
Jag tänker vårda den ömt och kärleksfullt.
Sen fick jag plåster, men roy lichtenstein-motiv på, hon vet att jag fullkomligt älskar hans konst.
Och sist en skål med hello kitty godis i.

WONDERFUL! Det gjorde födelsedagen komplett!

Hon har dock inte fått något av mig trots att det var en månad sedan hon fyllde år.
Men jag måste hitta den perfekta saken innan jag kan ge henne något, annars är det inget värt.



MENTORSAMTAL IDAG!

det gick hyffsat, jag förklarade tydligt att mitt gymnasieval är troligen det sämsta val jag någonsin gjort i mitt 17årig liv.
Han började prata om mitt bidrag och Patt blev ganska arg och förklarade hur mycket jag hatade skolan och mamma intygade att jag faktiskt är sjuk jävligt ofta. Men jag erkännde gladeligen att jag skolkat ett par dagar men det handlar om ett tal man kan räkna på fingrarna.
Min mentor blev rätt feg när mamma var med så han sa att bidraget ska fixa sig.

Jag kanske även ska gå i skolan i sommar, beror på om tobias tänker vara elak och inte låta mig göra ett slutprov.
Annars ser det fint ut, g i alla ämnen utom historia och spanska.

Jag har även goda chanser till att byta skola/linje om jag vill.
De jag hellre går på var en enkel match sa min kära mentor.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0