jahapp..

Stressa till stan igår, åt inget på  hela dagen, sprang fram och tillbaka på ica.
packade allt så fint inför göteborg, gick och la mig skapligt efter att syster hade kommit hem.
Ställde alarm på 05.00 och ett till 10 minuter senare.
Vaknade imorse stängde av alarmen, låg kvar en stund och när jag försäkrat mig om att klockan var 13 min över gick jag upp.

10 minuter senare vaknar min syster och skriker förtvivlat på mig;
- Skulle inte du åka vid halv?!?!
jo tänkte jag och tänkte till en extra gång så jag inte tagit fel på tiden, men nä, det var 6.30 jag skulle vara där.
långt utdraget svar från syster, tills hon till sist hostade fram - Klockan är det nu..?

Alltså för att summera:
Vakande vid fem; lyckades somna om i exakt en timme så att jag vaknade vid 13 över.
Kollade på klockan ett flertal gånger men reagerade aldrig över att den var en timme fel.

Så, nu sitter jag här.
Åkte hem för en timme sedan, klockan är 8 skolan har inte ens börjat.
Frågan är alltså vad jag ska göra idag?
tycka synd om mig själv för jag är så jävla klantig kommer inte ta min någon vart direkt.


Min mamma kommer dock bli besviken på min oförmåga att hålla tiden, och framför allt att vakna.

Sjävla resan beklagar jag mig inte så mcket för egentligen, men det vore ju spänannde att någongång vara någon annan stans än i skolan.
Eller jo, vi skulle på någon fairfashion grej som jag skulle tycka var mycket intressant.
Men resten var väl bara lite allmän lärande om saker och ting.

för att summera hela inlägget;
Jag hatar mig själv.





Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Du får gärna vara med i min tävling här:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Ha en bra dag!

2008-04-15 @ 08:32:22
URL: http://natalieb.blogg.se

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0