I didn't think that it would come to this

Hemma igen, som vanligt bråkade vi innan jag skulle åka.
Den här veckan har vi varit på öland, vi har badat en jäkla massa, hyrt film, varit hos pappa, ätit pizza, you name it.
Det har varit fint, vi ska till västervik i veckan och kolla på bio och hälsa på hans pappa.

Trots att allt är så bra är jag fortfarande så jävla nere.
Jag mår så jävla dåligt så jag vet inte vad jag ska göra.
M måsr inte heller så bra av det, men han kan inte göra så mycket åt det.
Inte jag heller verkar det som.

Och alla här är för upptagna.





Kommentarer
Postat av: KeiNo

Jag är inte upptagen =)

2008-08-02 @ 20:19:22

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0