Återhämtad.

Tack för en jättefin julafton allihopa.

Nu har jag tagit mig ur dvalan och sitter hos min kära pojkvän. Dock missar jag den mysiga julfrukosten imorgon, men det kan det vara värt.
Jag har ätit mat så jag storknar och bara umgåtts med familjen, det händer faktiskt inte så ofta hos mig. Bara vid lite större händelse, såsom jul eller födelsedagar.
Men tack snälla för en fin jul, det var den bästa på flera år! <3

Jag har fått massa fina julklappar.

Fast det är ju såklart inte det som är poängen, det är ju gemenskapen och julfriden.






HAHAHAHHA
, för ett ögonblick trodde jag på det själv.





Kommentarer
Postat av: KeiNo

"Fast det är ju såklart inte det som är poängen, det är ju gemenskapen och julfriden."



Jag fråga mig själv precis frågan om du var dum i huvudet där:P haha. sen läste jag vidare! ^^

2008-12-24 @ 23:44:52
Postat av: spiderchick

god jul till dig med =))

2008-12-25 @ 00:14:38
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0