Hej igen.

Dagen har varit en stressig sista-minuten-shopping.
Jag har rensat hela linköping på bra julklappar. Eller?

På ditvägen upptävkte jag ett lite mindre problem.
Jag har inte fört över pengar till mitt bankomatkort.

jag brukar bara ha en liten summa pengar där för att jag inte ska slösa bort det.
Men istället sätter jag över pengar till resor som dagens.

Där sitter jag i bilen på väg till linköping med 300 i plånboken pyttelite pengar på kortet.
Där rök shoppingen typ.

Fick endå ihop julklappar till:
Mamma, Pappa, Roger, Låtsasbror, lillasyster, Pojkvän och lite till mig själv.

Men jag fick ju skippa skorna jag ville ha. Naturligtvis.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0