Käpp och vicodin?

Huvudvärken sprider sig snart ner till tårna, det är jag banne mig säker på. För nu finns det inte många fler ställen i huvudet den kan värka.(ha ha)

Det är 1 december och vi måste trots allt få upp stämmningen lite.
Trots att det är synd om mig för att jag är sjuk liksom.

Sjuk var det ja, jag kanske borde fixa lite vicodin för att stilla smärtan.
Sen vore det rätt tufft att ha en käpp med flames på.
Fast det verkar kanske lite skumt att gå om kring med käpp bara sådär?
Bäst jag haltar lite på ena benet med.
Sen skaffa mig tre gnälliga kollegor som löser det mesta åt mig, varav en är neg...

Vänta nu här, det här känns bekant?





Kommentarer
Postat av: Aleex

ooh hooouse ! :D

2008-12-01 @ 16:57:45

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0