Låt den rätte komma in

Jag ligger nu och smygbloggar i sängen.
Eller smyg och smyg, Mattias sitter vid andra datorn och spelar CS.
Dvs. att han har headset på och hör ingenting, även om jag skulle bli strypt av skumtomtarna.

Så jaja, jag bloggar i sängen. typ samma sak.

Jag har absolut inget vettigt att skriva. Helt ärligt, jag försöker bara fördriva tiden.
Jag kan meddela att jag behöver raka mina stackars ben, senast var nog till min födelsedag känns det som.

Vi tittade på Låt den rätte komma in förut, och helt ärligt förstår jag inte vad allt ståhej är om den filmen.
Och varför var Oskar snorig hela tiden? Nu tror alla att svenskarna inte kan snyta sig. Och att vi är ständigt förkylda. Pinsamt. Dålig och utdragen var filmen.
Jag fattade hela storyn dirr.

Va?
Att jag läst boken? Ja? Vad har det med saken att göra?





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0