Restaurangdrömmar.

Jag drack cappuccino förut och plötsligt blev Mattias sugen på varm choklad, som den man han egentligen är.

För att ytterligare påvisa hur manlig han var ville han göra det i micron.
Med oboy i.
Stopp på belägg sa ja genast och började riva fram kastruller och kakao.

Han var fruktansvärt skeptisk till hela idén att inte använda oboy.

Hur gick det då?!?, undrar ni givetvis.
Jo det ska jag säga.
Han gillade det.

Ja! JA! Mina kock-kunskaper är bekräftade! Jag borde banne mig starta ett eget tvprogram


Det borde bli Jamie och jag.
Han är väl lite duglig i köket iallafall?


Då kan vi skratta tillsammans samtidigt som vi skär gurkskivor i ett lyxigt kök,
det låter väl rimligt?
Eller nej, Jamie kan skära gurkor själv, medans jag göra själva maträtten, så kan han göra sallad och sånt.
Eller nej, han kan kolla på och bara beundra mitt hårda arbete.

Hemma i tvsoffan.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0