sulhål, hålsul.

jag vet inte riktigt. Men det lät bra.


min pojkvän håller nu på att flytta. en jäkla massa bärande är det. och lerigt och regnigt är det. Ni uppfattade rätt, han flyttar ut på landet som en riktig bondunge.
Hur som helst protesterar mina fina sommarskor numera. jag har två likadana par och alla fyra skorna protesterar skitmycket genom att ha ett hål rakt genom gummisulan.

och vi kan dra slutsatsen om att det har läckt in både lera och vatten i skorna.
Så nu ligger jag och viftar med fötterna åt min pojkvän. och jag  kan säga  såhär:

Det luktar inte hallon direkt.


förresten så skräjkar matteias hela jävla tiden.

Hur det låter kan jag berätta en annan gång.





Kommentarer
Postat av: KeiNo

VI VILL SE, FLERA HATBREV!

VI VILL SE, FLERA HOTBREV!

xD

2008-12-06 @ 11:57:23

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0