va?

Ifall förra inlägget var påhittat?
eh, nej vad får ni det ifrån?

Hur som helst duschade jag nyss.

Tänkte att jag skulle fixa håret och hjälpa det på traven att bli lockigt genom olika medel
När jag kom ner från duschen hittade jag ett nagellack och tyckte att de behövde målas.
Sen kom jag på att jag har en massa bloggar att läsa.
Och att jag behövde städa lite. Och packa lite eftersom jag snart ska åka och möta mattias i stan för att äta innan vi åker till honom.

Nu sitter jag här. Det känns som det var nyss jag duschade, men det är närmare 50 minuter sedan.
Mitt hår har torkat och ser ut som svinto. Alltså kan jag inte göra det lockigt, utan får platta det tills öronen sticker ut.

+ att jag snart ska åka som sagt. Det kanske är bäst att ta på sig anständiga kläder för första gången på en vecka.
och fixa mig lite så det inte syns att jag är så sjuk.

men det är ju bara ett förslag.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0