Dance like there's no one watching you.

okej, nu har vi haft storstädning på uvebergsgatan.
Eller ja, i rummet längst ner till vänster iallafall.

Jag har lite små grejer kvar, men det stora hela är färdigt.
Garderober har fixats, skolböcker har tagits ut från sina hörn under sängen
Jag ser träfärgen som är på skrivbordet och.

Jag har glömt att berätta det viktigaste!
Halo 3 är hemma. Det fick hedersplatsen och det är anledningen till storstädningen.
Den anlände i fredags och hon i kassan var mycket bekymrad över att jag hade beställt ett så dyrt spel.
Min och C's ölburk fick också en hedersplats.
Men mer om detta imorgon.
godnatt.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0