"okej"

Okej, jag är sjuk.
Så jag kan ge er ett film tips.
Dvs ni som är lika patetiska som jag och ser på Bridget Jones, fäller en tår och inser att ni skulle kunna heta Jones i efternamn.

Det jag har att rekommendera är The Holiday.
In film som involverar Cameron Diaz, Jack Black, Kate Winslet & Jude Law, kan det bli bättre än så?
Basic story med två tjejer som lite av arbetsnarkomaner som behöver en paus och bestämmer sig för att byta tillhåll över årets värsta tidpunkt, jul. Switch lifes, so to say.
Jag skulle kunna prata om den ett fleratal timmar, men det är bättre ni lägger två timmar av erat liv till att de sen själva.

image54





Kommentarer
Postat av: HKH Hertiginnan Anne af Uppsala

missa inte granskningen av manliga bloggare som jag har på bloggen idag
de är unika, speciella och med en glimt i ögat

2008-02-26 @ 15:33:02
URL: http://VECKOMAGASINET.SE

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0