Herregud.

Så här är det, andas kära vänner.
Jag lever.
Det har dock kommit upp ett rätt stort problem vilket gör att jag inte tänker lämna mitt hus.
Jo jag skulle kunna lämna det för att åka till M, men där finns ytterligare ett problem.
Jag är sjuk. Samma sak som förra året. yes.
jag börjar jobba på måndag med.
Jag är nog återställd tills skolstarten ungefär.

En sista grej, you know who you are:

Det jag berättade för dig i telefon hoppas jag verkligen inte att det sprids.
Inte ens inom vårat gäng.
Försöker du lösa det här, och ta reda på saker åt mig, då är våran vänskap slut.
Jag är dödligt seriöst med detta.
Gör inte likadant som med Mac.
Det här är mitt problem.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0