YEY

Vädret är stekhett, mitt rum är fortfarande en enda röra efter helgen, mitt humör är fortfarande på topp och jag har tre skolsaker kvar att göra.

Det sista tog bort peppen lite.

jag ska göra min tre timmars skrivning idag, samt göra färdigt min filmanalys.
ekonomin ska jag se om jag får tag i fusk till annars struntar jag i den och lämnar in den senare nångång.
Sen har jag bara naturen kvar. damn.
vet inte riktigt hur jag ska lyckas med den.

Hultsfred imorgon eller på tisdag, låter hur gött du vill i mina öron.
DOCK står jag inför ett lite större problem.
Det ser ut att bli nyktert. ännu ett yey i samlingen.
Mina planera på alkohol tog en plötslig vändning och nu står jag helt utan i stort sätt.

Äh, det märks om jag åker hem av tristess eller inte.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0