yesh.


Nya designen är snart uppe, jag ska fila lite till på den bara.
Bakgrunden är fortfarande ett problem jag inte vet hur jag ska lösa.
Men det ordnar sig nog.

Den dagens händelser lyder:
Samtal från min arbetsgivare; intrevju imorgon eller på torsdag.
Konstaterade att mitt hår inte blivit tvättat sen i fredags, eller torsdags, jag minns inte ens.
Någon kallade mig älskling vilket gjorde mig väldigt nervös.
Jag har spenderat dagen i sängen eller framför Sonic the hedgehog

Mina planer på att dra in tv och N64 har inte lyckats så bra eftersom jag verkar ha brist på tvapparater.




Nu blir det helt klart supermario och sonic.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0