Fine.

Helgen har varit sådär.
Rätt mycket bråk, rätt mycket hat.
Men vi överlevde, fram tills idag. Jag tror jag var lite, väl, okänslig.

Hur som helst är mitt humör på topp och det ska inte få förändras på ett tag.
Timo strömmar ur högtalarna och vädret är, tja, halvfint.

Jag kollar runt efter nya skor, har hittat tre par som skulle passa perfekt i min samling.
Dock har jag bara pengar till ett par. Jag ska köpa dator och objektiv aswell, så jag kan inte lägga alla pengar på skor.

Bilder kommer nog lite senare, bloggen är inte min högsta prioritet längre, och jag msåte faktiskt plugga med.

And can't you truly see that I want you and you want me so what the hell are we so scared of?
Let's not let just one night fuck it all up.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0