Am I cursed to this life?

jag är sjuk igen. Jippie.

Helgen har varit..lite annorlunda, eller precis som vanligt. I fredags pluggade vi. Vi tog en paus på kvällen för att gå till martin och hälsa på och ta med honom ut ett tag. Det var trevligt, som alltid. Jag gillar matin även att han inte tycker om mig. that's life. Anywhooo, efter det gick det utför.
Mattias, som redan var smått sjuk, sjuknade in ännu mer och jag hängde på.
På lördagen blev det massa spring på stan och mattias köpte en ny datamus och jag köpte mig en tröja.
Jag blev ännu sjukare och sov mestadels av dagen och kände mig jobbigt när jag var så sjuk, så jag åkte hem, med förhoppningar om att mattias skulle komma idag.

Idag är vi båda fortfarande sjuka, och mattias kommer inte hit.
Jag undrar just vad min mentor säger när jag är sjuk på måndag.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0