No air

Min mentor, med-en-kolbit-till-hjärta, ska "prata" med mig imorgon.
Hoppas jag av nu är det hennes fel. Ingen annans, och det ska hon fan få veta med.

Hur som helst är jag sjuk.
Vaknade inatt runt två och kunde inte sova. Inte heller andas.
Och största frågan inatt var inte om jag skulle spy, det var när.

Somnade strax efter fem och imorse väckte mamma mig med dammsugaren runt sju.
Så runt fyra timmars spridd sömn inatt.

+det faktum att jag är sjuk blir en bra kombination.
Febern håller på att ha ihjäl mig långsamt.

Ärligt talat när jag tänker på nattens gång så vet jag inte vad jag gjorde, jag sprang bara omkring i jakt på något som skulle få mig att må bättre.
Nu ska jag iallafall gå och duscha och sedan springa omkring i mattias kläder, eller ja det som finns kvar här.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0