pluggz0r

Fick ett erbjudande om att dra en fika på stan efter skolan. Jag tvekade inte ens.
Jag kände att det var aldeles för mycket att tänka på och det kunde vara bra att glömma det för ett tag och bara prata tjejiga saker i någon timme.
Fick dock en rejäl utskällning för att jag är så tofflig och alldeles för snäll.
Det var mysigt och det var skönt att bara gnälla och klaga utan konsekvenser. För det är typ vad jag gör.

Väl hemma, var det tusen saker att fixa, städa, äta, plugga hjälpa syster med läxor, reda ut allt om honeylove kan sova här imorgon och självklart skrika lite på katten.

Nu tog jag paus. jag har inte pluggat ett dugg.
Varje gång jag sätter mig inser jag hur tråkigt det är och jag blir bara rastlös och ofokuserad.

Don't stop me noooow, I'm having such a good time!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0