Skola. igen.

Halv åtta. igen.
Jag sitter här och dricker o'boy. igen.
Jag har börjat lyssna på dcfc och hello saferide.Det känns viktigt just nu.
Jag behöver musik, jag har inget att lyssna på längre.
Det är skoldags om 15 minuter, webbdesign, det mest onödiga ämnet i världshistorien.

Jag är fortfarande ganska sjuk. Funderade på att sjukanmäla mig en dag till, men det är inte värt det.
Jag missar grafiskkommunikation och webbdesign, och missar man det kommer man efter skapligt mycket.

Jag ät trött, för trött, jag har inte ens bry mig om att platta håret, trots att det står åt alla håll och kanter.

Min syster skrek på mig igår.
jag bad henne flytta hem till sin lägenhet.
Hon skrek och kastade en kartong i ögat på mig, så nu ser jag sämre.
Tyvärr träffade hon ögat som jag har perfekt syn på.

Dags att röra lite på sig, hejs.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0