Winter is going to take the pain away

I'm weak right now, so weak right now.

Jag saknar Mattias.
Vissa dagar, speciellt dagar som dessa, är det väldigt jobbigt att vara själv.
Jobbigt att ingen är här och tar hand om mig. Alla tankar och känslor sitter fortfarande kvar. Sommaren påverkade mig både positivt och negativt. Mest negativt skulle jag tro. Och det känns rätt jobbigt.
Att skolan sätter sådan press på mig att jag helst bara vill gå hem, lägga mig i sängen och gråta varje dag gör inte saken bättre.

Jag saknar Cornelia.
Vi har sett allt för sällan senaste halvåret. Det är inte i den riktningen jag vill att det ska gå.
Även om jag troligen delvis orsakat detta. Men det hoppas jag att du har förstått, att det aldrig var min mening alltså.
Jag behöver gå och fika med henne när vi båda har haft en usel dag. Eller att bara sitta där och prata om ingenting.
Jag saknar gångerna då vi inte ens umgås trots att vi är i samma rum, men båda är trötta och smått irriterade.

jag saknar de små sakerna i mitt liv.
Jag lever i en kuvös just nu. Jag kan inte se rakt, jag kan inte tänka.
Inget är som jag trodde.

I'm alone now, me and all I stood for.







Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0