Det är ljust när jag ska sova och det är ljust när jag vaknar

Om tolv timmar har jag nästan avtjänat hela dagen. Det är bara två resterande timmar tills jag får åka hem.
Usch så tråkigt det kommer bli. Jag vill inte jobba. Inte alls.

Och att sedan ha morgonsol i sovrummet är inget jag rekomenderar. Inte nog med att det bli rljust klockan 6 utan det blir även supervarm och supersvettigt under det lilla tunna täcket. Och så ska gudarna veta att jag har en stor jäkla rullgardin som täcker hela fönstret.
Solen smyger sig in med värme ändå.

Jaja, jag kanske borde gå och tvätta håret och göra mig lite vacker.



Förresten så saknar jag lite regn, ska det inte vara sånt med såhär på våren?





Kommentarer
Postat av: KeiNo

Instämmer, morgonsol suger redlöst.

2009-04-14 @ 11:28:31
Postat av: Trees

Saknar du också lite regn?:O när jag åkte bussen härdom dagen så började de dugga lite.. jag blev nästan överlycklig haha.. men de kommer nog lite sånt snart!

2009-04-16 @ 13:56:59
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0