Dra åt helvete SP07A

Jag är så jävla trött på det här nu.
Jag vet inte hur många gånger jag nämnt det. Och jag är lika jävla förbannad varje gång.

Jag börjar inte förrens vid ett idag.
Och här sitter jag i skolan, rasande. För vad fan gör jag här?
Klockan kvart över åtta, när jag inte har lektion förrens om fem timmar?
Jo, för att ingen kan känna sig skyldig till att berätta att jag inte behöver komma hit.

Jag kommer hit trots att jag inte mår bra än och alltid samma visa.
Dessa eviga timmar framför en ful skärm och ett tangentbord med en gnällig space-knappt har drivit mig till vansinne. Nu tänker jag göra revolt och bara åka hem igen.





Kommentarer
Postat av: Hilda

tack :]

2009-04-06 @ 12:36:43
URL: http://retaliate.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0