God kväll

Hej igen. Det blir inte mycket skrivande nu om dagarna. Jag försöker njuta så mycket som möjlig nu innan skolan börjar igen. Att bara finnas till lite. Det är så jävla behövligt att bara ligga i soffan och kunna titta på tv tillsammans med sin pojkvän i flera timmar.

Och det är precis vad vi har gjort idag. Jag glömde en massa viktiga saker vi skulle göra, men who cares. Imorgon ska jag ta tag i mitt liv lite bara. Städa iordning lite igen, tvätta och fylla garderoben med de kläder som ligger huller om buller. Men sen, efter det. Då ska jag bara göra vadfan jag nu känner för.

Nu känner jag tillexempel för att sova. Trots att Mattias fastnat vid counter strike. Men det gör inget. För det är nästan ännu mysigare att vakna av att han kryper ner i sängen efter mig.

Aja. Om ni orkade läsa ända hit vill jag passa på att önska er en god natt!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0