Hemmakväll

Jag är fortfarande vaken.
Jag har tittat på både criminal minds och 2 & ½ men.
Väldigt olikt mig. Helt klart.

Men jag är lite orolig det är jag. Eller orolig, jag undrar väll mest.
Min pojkvän är på fest och man vill ju gärna veta. Han ringde för tre timmar sedan, och då var allt lugnt. Äh, det är säkert skitkul. Men han saknar mig en massa. Det är det jag får intala mig helt enkelt.

Jag har iallafall pysslat om mig själv ikväll, det ger en liten extra kick såhär när man är sjuk. Jag fötjänade helt klart en smoothie.




Nja jag tror inte mina ben är sådär bruna riktigt, det är bara lite fel ljus skulle jag tro.
Men inte mig emot, inte alls.





Kommentarer
Postat av: MONDIE

Hihi, mina tånaglar ser likadana ut just nuuu :) Svart nagellack alltså :D

2009-04-04 @ 15:08:58
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin blogg!:D

2009-04-04 @ 19:35:46
URL: http://emeliemartinsson.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0