Men Guuuuud

Hemma.
Jag säger samma sak som alltid; aldrig mer.
Jag har ont i huvudet, jag har mått illa sedan jag klev in i fabriken och jag har inte kunnat äta på hela dagen.
Sista timmen började jag nästa gråta för att det var så himl jobbigt att må så dåligt.
(Mattias vet hur känslig jag är för att må dåligt, trust me!)

Hur som helt ligger jag nerbäddad under tre täcken och äter min sallad jag köpte innan jag åkte och jobbade. Jag fryser något sjukligt och hela benen värker av kyla.

Jaja, nu är det över och jag tänker sova. Utan att borsta tänderna eller tvätta bort smink.
För det är sånt man får göra när man är trött och mår dåligt.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0