Planering från balkongen

Det är inga 40 grader här ute på balkongen, det vill jag lova.
VInden drar med sig luft som är minst -3º, men i solen steker det på rätt fint.
Så, lite kyligt, men ändå behagligt.

Jag tänkte att jag ska städa iordning, jag har lite svårt att plugga själv. Jag behöver liksom hjälp och orden skriver sig inte själva. Så jag ska lägga mesta delen av tiden idag till att städa, då slipper jag det sen när Mattias är här och kan hjälpa mig.

Jag kom och tänka på min favorittröja häromdagen.
Undra hur den har det därborta.
Undra när den kommer hem.
Kommer den någonsin hem igen?
Jag saknar den.

Undra om man kan skicka brev till tröjor.





Kommentarer
Postat av: Fotograf Sebastian Phlip Bergström

Tack så mycket ;D

KRAM!

2009-04-13 @ 17:00:34
URL: http://sebastian-bergstrom.se

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0