Sista fredagkvällen

Det är fredagkväll.
Sista fredagkvällen innan jag fyller år.
Jag är arg. Mattias biter på naglarna trots att ajg sagt till honom massor av gånger och då får man bli arg tillslut. Jag är dessutom törstig. Känns som jag hade världens karatefylla igår. Inte själva bakfyllan utan bara törstigheten.

Vi funderar på att baka. jag tycker det låter bra, men jag är trött. Jag färgade håret förut och nu väntar jag på att det ska lockas sådär härligt fint som det aldrig gör på mig. Det är fina korkskruvar när det är fuktigt, men sen när det är torrt hänger det ner mot sidorna och ser rakt och slitet ut med hårstrån åt alla möjliga håll.

Det blir långa inlägg nu om kvällarna. Jag har så mycket att säga, så mycket att beklaga mig över. Jag är aldrig nöjd nu för tiden.





Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattar dej i förskott!

2009-04-18 @ 19:23:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0