Here we go!

Klockan är nästan 10 och här sitter jag, framför tvn och tittar på whale wars.
Kan ni tänka er?! Så jävla intressant. Nästan lika intressant som att titta på den där dokumentären om elbilarna.

Jaja. Lite bilder var på beställning. jag berättar lite om bilderna as we go så att säga.
Jag hittade någon lättare form av redigeringsprogram. Så här i efterhand ser jag att bilder förstörts mer är fixats till.



Jag jobbade mitt sista pass. Glad och god kexchoklad. Eller nått.



Mattias och jag tog tag oss själva och gick ut. Någon som har bra tips på långa promenadrundor i storebro?



Vi åkte med skruttuva till försjön. Hon är inte lika dålig på att köra som att sätta in nappen rätt. Så ni vet.



Vi åkte till...tamtadada! Göteborg! Eller det kanske jag redan sagt? Jag minns inte själv. Dit åkte vi iallafall, nu blev det plötsligt lite spänd stämning här. Ja eftersom jag rörde till allt om jag sagt det eller inte. JAJA!



Eftersom jag är FRUKTANSVÄRT höjdrädd blev åkandet för min del inte så..mycket? stort? jag vet inte, jag åkte inte så mycket iallafall. Satte mig i en sån där jävla stock i flumriden. Den var inte så farlig hörde jag någon som sa innan.

Eh jag tjöt som en gris, som tur var blev jag blöt av hela trippen och kunde snabbt neka.



Idag/igår fick vi ett litet ryck och cyklade in till närmsta samhälle som ligger en halvmil bort och handlade godis.

Vaddå motsägelsefullt?

Vi kan väl för fan inte förbränna mer än vi stoppar i oss? Då går vi ju ner i vikt? Duh.





Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2009-08-13 @ 14:13:29
Postat av: louise

Mycket fin blogg :)

2009-08-13 @ 14:14:23
URL: http://louiseebernstrom.blogg.se/
Postat av: NATASCHA

Fina bilder =) !

2009-08-14 @ 11:23:40
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0