Firardags.

Okej det gick inget bra alls.
Jag hittade inte sidan, utan en annan som var  på tok för svår för mig.
Lärde mig iallafall att el pelo betyder hår.

Nu sitter jag mest och funderar på (Ni ser, tankarna för bort mig på annat, mot min vilja!) alla hjärtans dag.
Hur ska man spendera denna dag? Bör man göra något speciellt av den?
Jo men det kan man väl kanske.
Det är ju en högtid pricis som julafton, första maj och förintelsedagen.

Jag borde fira saker lite oftare.
Nu får jag ännu en uppenbarelse.
Hur fan ska vi fira Internationella vaginadagen, "V-day"?
Usch.

Nej.
Där tar det stopp.
Låt oss göra något fint av alla hjärtans dag istället.
Ja, jo det räcker nog för min del.





Kommentarer
Postat av: Olivia Hagelin

Alla <3 dag ja,, vad fan ska man göra :S haha kram http://oliviaa-oliviaa.blogspot.com/

2009-02-09 @ 21:12:25
URL: http://oliviaa-oliviaa.blogspot.com/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0