Hejsan igen



God förmiddag/eftermiddag gott folk.
Jag har inte så mycket att säga till om dag heller.
Alldels strax ska jag bänka mig framför tvn med 24 och Need for speed.
Jag är fortfarande sjuk och halsen är äckligare än någonsin.

Mattias och jag var och hälsade på min moster och lilla Tuva härom dagen.
Hon var sjukt söt och jag fick bära om kring på henne för att det skulle bli lugnt och ro i lägenheten.
Mattias och jag hade köpt en jätte söt gris som skulle vara någon variant på grisbjörnen ifrån Lotta på bråkmakargatan. Jag har inga bilder på varken grisbjörnen eller Tuva. Jag vill inte blända henne med min dunderblixt än på ett tag.





Kommentarer
Postat av: Gaia

Fin bild! =)

2009-02-07 @ 14:55:48
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0