Honey I'm home

Jag är nyss hemkommen.
Jag mår illa och har en huvudvärk som är syndig.
Jag orkar inte tvätta bort mitt smink.
Jag vill sova.

Trots kliniskt vita arbetskläder och aldeles för heltäckade hårnät, lyckades jag ändå få en ny manlig kompis.
Dock vet han inte en sak som jag vet; jag känner honom.
Faktiskt. Jag har praktiskt taget varit särbo med honom hela mitt liv. Växt upp tillsammans.
Men det minns han inte.

Jag kände mig lite illa till mods när det började låta som han stötte på mig.
Jag menar, "hej är det verkligen så omöjligt att jag har pojkvän"?

Nej nu tänker iallafall jag sova.
Jag hoppas verkligen jag mår bättre imorgon.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0